sobota, 2 lipca 2016

Testowanie produktów z trnd Polska


Słyszeliście już może o takiej stronie jak www.trnd.com.pl ?
Jeśli nie to czytajcie, bo już szybciutko wyjaśniam co to takiego.
A jeśli znacie i również tak jak ja testujecie tam produkty to podzielcie się ze mną swoją opinią na ten temat:)







Czym jest trnd Polska?
Trnd jest jedną z największych społeczności marketingowych na świecie, dzięki której mamy możliwość uczestniczenia w projektach marketingowych swoich ulubionych produktów i marek.
Ponad 2 miliony zarejestrowanych użytkowników trnd w Europie i Ameryce Południowej otrzymuje codziennie szansę testowania produktów - często nowości na rynku. Stając się ambasadorami marek mogą przetestować je w swoich domach, dzielić się próbkami produktów ze swoimi znajomymi i przyjaciółmi oraz poprzez wyrażanie swoich opinii, oddziaływać na strategie firm i producentów.

Ja już od jakiegoś czasu jestem częścią społeczności trnd i po raz kolejny udało mi się zakwalifikować się do testowania produktów.
Tym razem są to Pieluszki Pampers Active Baby-Dry w rozmiarze 4. Akurat taki rozmiar nosi moja córeczka, więc tym bardziej ucieszyłam się na wieść o tym, że dostałam się do projektu.
Projekt kończy się 29 lipca, więc mam sporo czasu na wypróbowanie pampersów oraz na wypełnienie wszystkich obowiązków związanych z przystąpieniem do współpracy z trnd Polska. Obowiązek może brzmi ciężko, a w sumie to lekka praca i nic na siłę. Jeśli nie wypełnimy raportów, nie odbędziemy rozmów, nie rozdamy próbek itd... kary nie będzie ALE nie otrzymamy żadnego puntu za udział w projekcie, więc jeśli już się podejmujemy takiego wyzwania to warto włożyć w niego trochę serca i podzielić się tym z innymi. Poza tym jeśli będziemy mało zaangażowani w akcje, to niestety, ale możemy stracić możliwość brania udziału w innych akcjach, szkoda też jeśli ktoś bierze udział w testowaniu produktów, a potem wystawia to na sprzedaż, bo w tedy ci którzy chętnie wzięliby udział w projekcie mają podcięte skrzydła, ponieważ ktoś taki zajął miejsce i dla nich już nie starczyło. Na szczęście trnd jest wyczulone na takie sprawy i tacy użytkownicy są usuwani ze społeczności trnd. 
Ja z miłą chęcią się zaangażuję w to testowanie i coś nie coś również ukażę na moim blogu i na fanpage na Facebooku . Za pewne jakie kolwiek posty pojawiać się będą w późnych godzinach wieczornych, ponieważ od kiedy Mel ma tylko jedną drzemkę w dzień, to te nie całe dwie godzinki ciszy i spokoju przebiegają w zawrotnie szybkim tempie i nie wiem czy uda mi się wtedy przysiąść do laptopa. Także śledźcie uważnie, bo na dniach na pewno coś już będzie.
A na razie jeśli macie ochotę tak jak ja testować różne produkty to zapraszam po szczegóły na trnd.com.pl zarejestrujcie się i czekajcie aż pojawi się kolejna akcja.









4 komentarze:

  1. Super projekt! My również mamy możliwość testowania nowych, lepszych pieluszek :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. I my testujemy :) Świetne są te pieluszki - chłonne, cienkie i ładnie pachną. Moja córka ma wrażliwą skórę ale nie zauważyłam problemu odparzeń. Chętnie poczytam o kolejnych Waszych wrażeniach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie w projekcie :) U nas ten sam problem z wrażliwą skórą dziecka, ale zgadzam się w 100% że pieluszki Pampers Active Baby-Dry nie powodują odparzeń :) Dziś pojawi się na blogu moja relacja z testowania także zapraszam do zaglądania :)

      Usuń