wtorek, 20 stycznia 2015

Perfumy Yodeyma

   Próbki perfum Yodeyma Paris, zobaczcie jak możecie je otrzymać całkowicie za darmo.







 Hej wszystkim!

Dzisiaj przyszła do mnie mała paczka, a w niej próbki najnowszych zapachów perfum Yodeyma Paris. Otrzymałam dwa męskie i trzy damskie małe flakoniki po 1,5ml każdy. Z damskich najbardziej podoba mi się zapach NOTION WOMAN, a z męskich METAL SPORT. Zapachy są bardzo wyraziste i długo utrzymują się na skórze/ubraniu. Na stronie Yodeyma można je kupić, bądź zamówić darmową próbkę. Koszt perfum to 94,20 zł za 100ml, wysyłka jest gratis.










6 komentarzy:

  1. ja zamawiałam próbkę i przysłali mi 15 mililitrów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy raz jak zamawiałam próbkę to też dostałam 15ml zapachu, który sama wybrałam. Te próbki to oni sami wybierali ze swoimi nowościami na 2015r, wystarczyło tylko przeczytać e-maila od Yodeyma i potwierdzić, że chce się otrzymać próbki :)

      Usuń
  2. Oooo to też muszę to przetestować ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam! proszę o pomoc!! założyłam konto na stronie yodema ale nie wiem jak zamówić próbkę!! z góry ślicznie dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. teraz coś pozmieniali na tej stronie.... nie wiem czy można zamawiać jeszcze próbki... :( niestety nie pomogę :(

      Usuń