czwartek, 5 lutego 2015

Recenzja rajstop ciążowych Lida - cz.3

   Dziś część trzecia recenzji rajstop Lida i niestety ostatnia. Bardzo się cieszę, że udało mi się nawiązać z tą firmą współprace. Z efektów jestem bardzo zadowolona. Jakość produktów moim zdaniem zdumiewająca. Grubsze rajstopy o których pisałam TUTAJ już prałam kilka razy (i to w pralce) i dalej wyglądają jak nowe. Cieńsze również wyglądają na porządne, nie są to takie jednorazówki, których niestety na naszym rynku jest mnóstwo.
Te rajstopy to produkty polskie, nie żadna chińszczyzna, więc w sumie nie ma co się dziwić, ale i z niektórych polskich wyrobów można być nieźle zawiedzionym pod względem jakości. Ale Lida - Producent Rajstop polecam na 100% :)

Witajcie :)

Rajstopy na zdjęciach to ART. 240 15 den (lycra) do kupienia TUTAJ.
Jak jest napisane na stronie firmowej to rajstopy dla kobiet w ciąży z półokrągłym wyprofilowanym klinem z przodu bez pionowego szwu i bezuciskową, wysoko umieszczoną gumą zapewnią komfort i elegancję w każdym dniu ciąży.
Rajstopy są cienkie przejrzyste z dodatkiem włókna elastanu dającego delikatny efekt relaksacyjny i masujący.
Dostępne w rozmiarze 2, 3, 4, 5, w kolorach: biały, écru, beż jasny, średni i ciemny, vison, gazela, stalowy, grafit i czarny.

Moim zdaniem są super. Dużo łatwiej mi się je zakładało niż te o których pisałam Wam wczoraj (klik). Fajnie się rozciągają i są bardzo wygodne na brzuszku. Nic nie uwiera, nie uciska. Szkoda, że jest zimno, bo z chęcią gdzieś bym w nich wyszła :)


Zachęcam wszystkich do odwiedzania strony http://lida.com.pl/
oraz polubienia ich firmy na Facebooku (klik)

Serdeczne podziękowania dla firmy Lida za przesłanie mi trzech sztuk tak wspaniałych rajstop.








sukienka-?
rajstopy-Lida
buty-?
bransoletki- Diva

1 komentarz:

  1. super ... kobiety w ciąży też muszą czuć się atrakcyjne a nie chodzić z rajstopami pod brzuchem :)

    OdpowiedzUsuń