środa, 11 lutego 2015

GARNIER, UPIĘKSZAJĄCY KREM BB 5 W 1, SKÓRA MIESZANA I TŁUSTA, CERA JASNA - Recenzja



Witajcie!:)

Jakiś czas temu na wizaż.pl dostałam się wraz z moją mamą do przetestowania kremu BB Garnier.
Ja otrzymałam  krem upiększający Garnier BB 5 w 1 do skóry mieszanej i tłustej. Cera jasna.

Opis produktu:

5 w 1 :
-Długotrwale zapobiega błyszczeniu i matuje
-Maskuje pory i niedoskonałości
-Wyrównuje koloryt i nadaje skórze zdrowy blask
-Nawilża
-Ochrona UV-SPF 20

-Czy Upiększający Krem BB 5 w 1 do skóry mieszanej i tłustej jest stworzony dla mnie?
Tak, jeśli masz skórę mieszaną lub tłustą oraz szukasz produktu, który w sposób natychmiastowy i skuteczny spełni wymagania Twojej skóry: zmatuje, zmniejszy niedoskonałości, doda blasku,, nawilży i zapewni skórze ochronę UV. Oszczędzaj czas - jednym gestem matuj, nawilżaj, ujednolicaj i rozświetlaj swoją skórę.

-Czym się wyróżnia?
Upiększający Krem BB to pielęgnacja nowej generacji od Garniera. Ten Krem to technologia 5 w 1, łącząca kilka etapów codziennej pielęgnacji skóry w zaledwie jednym ruchu. Dbaj o skórę i jednocześnie tworzy delikatny efekt makijażu, aby zapewnić natychmiastowy efekt pięknej skóry.

-Jak działa?
Unikalna beztłuszczowa formuła specjalnie opracowana dla skóry mieszanej i tłustej zawiera silnie absorbujący perlit. Pomaga zapobiegać błyszczeniu się skóry przez cały dzień dzięki zawartym w niej składnikom. Skutecznie zmniejsza widoczność porów i niedoskonałości, poprawiając w ten sposób wygląd powierzchni skóry. Formuła Upiększającego Kremu BB wzbogacona w pigmenty mineralne natychmiast upiększa skórę oraz maskuje zaczerwienienia i niedoskonałości. Komfortowa konsystencja kremu pozwala na optymalne pokrycie i szybko wtapia się w skórę. Filtr SPF 20 pomaga chronić skórę przed działaniem promieni UV.

Zauważalna i udowodniona skuteczność
Natychmiast po aplikacji*:
Krem BB nadaje skórze świetlisty, matowy efekt końcowy według 88% kobiet
Pory są mniej widoczne według 85% kobiet
Niedoskonałości, zaczerwienienia są zmniejszone według 76% kobiet

Po 4 tygodniach stosowania**:
Skóra jest mniej tłusta
Pory są zmniejszone
Liczba niedoskonałości zmniejsza się
Cera jest bardziej promienna

* Test samooceny, 62 osoby, ocena po nałożeniu kremu na skórę.
** Badanie kliniczne, 42 osoby, ocena nagiej skóry po 4 tygodnia stosowania.

-Jak stosować?
Upiększający Krem BB rozprowadź na oczyszczonej skórze tak jak normalny krem nawilżający. Aby uzyskać mocniejsze pokrycie, można nałożyć więcej niż jedną warstwę.

Składniki:
Aqua/Water, Cyclopentasiloxane, Alcohol Denat., Butylene Glycol, Ethylhexyl Methoxycinnamate, PEG-10 Dimethicone, Phenyl Trimethicone, Squalane, Bis-PEG/PPG-14/14 Dimethicone, Magnesium Sulfate, Talc, Nylon-12, Maltitol, Disodium Stearoyl Glutamate, Aluminum Hydroxide, Sorbitol, Perlite, Vaccinium Myrtillus Fruit Extract, [+/- May contain Cl 77891/Titanium Dioxide, Cl 77491, Cl 77492, Cl 77499/Iron Oxides], (F.I.L. B51922/5)


A teraz moja opinia:)

Krem łatwo się nakłada, ale moim zdaniem jest za bardzo lejący. Chciałam wycisnąć tylko odrobiną, a wyciekło prawie pół tubki. Kolor mimo, że do skóry jasnej to i tak myślę, że nie za bardzo odpowiedni dla mnie. Może i na zdjęciach tego aż tak nie widać, ale miałam po nim taką pomarańczową skórę. I to co najgorsze czyli kiedy skóra na twarzy ma całkowicie odmienny kolor niż szyja. Po tym kremie BB tworzy się trochę jakby taka maska. Może dopiero latem, gdy skóra jest odrobinę opalona, ten odcień by mi pasował. Poza konsystencją i kolorem więcej minusów nie ma. Ma przyjemny zapach. Pokrywa wszelkie niedoskonałości. Działanie ma bardzo podobne do podkładu. Skóra po nim jest nawilżona i przede wszystkim nie tłusta. Koszt takiego kremu to 15-20zł. Dobrze, że dostałam go do testowania, bo trochę bym żałowała gdybym go kupiła.

A czy Wy używacie kremu BB?

Czy jednak tak jak ja wolicie tradycyjny podkład ? :)



przesyłki z kremami, jeden mój, drugi mojej mamy






przed i po :)

2 komentarze:

  1. KREM BB GARNIER 5W1 CERA TŁUSTA I MIESZANA JEST SUPER!!!
    -dobrze kryje jak na bb,
    -nie świecę się przy tym nie ściąga buzi!,
    - lekka konsystencja,
    -nie zatyka porów,
    -niska cena
    SZCZERZE POLECAM!!! JESTEM NIM ZACHWYCONA!

    OdpowiedzUsuń
  2. Krem BB GARNIER 5w1 cera tłusta i mieszana do jasnej cery JEST SUPER!!! POLECAM!!!
    -dobrze kryje jak na bb,
    -nie świecę się przy tym nie ściąga buzi!,
    - lekka konsystencja,
    -nie zatyka porów,
    -niska cena
    SZCZERZE POLECAM!!! JESTEM NIM ZACHWYCONA! Stosuję tylko krem pod oczy, a póżniej ten krem BB. Lekka konsystencja!!! Do jasnej karnacji jest boski.

    OdpowiedzUsuń