wtorek, 3 lutego 2015

Recenzja rajstop ciążowych Lida - cz.1

   Tak jak obiecałam chciałabym ocenić rajstopy ciążowe Lida, które miałam okazję przetestować na własnej skórze. Do oceny mam 3 sztuki różnego rodzaju rajstop. Podzielę recenzje na trzy części. Dziś jako pierwsze opisze ART. 420 rajstopy ciążowe Lida 180 den (bawełna).








Witajcie:)


Jak jest napisane na stronie http://lida.com.pl/ są to rajstopy bawełniane dla kobiet w ciąży z półokrągłym klinem z przodu bez pionowego szwu i bezuciskową, wysoko umieszczoną gumą zapewnią komfort i elegancję w każdym dniu ciąży.
Rajstopy są ciepłe, kryjące i bardzo trwałe.
Dostępne w rozmiarze 2, 3, 4, w kolorach: grafit, czarny, melanż, jeans do kupienia TUTAJ.

W sobotę wybrałam się z moim R do kina oraz na kawę (w sumie on na kawę, bo ja akurat wzięłam czekoladę na zimno). W rajstopach spędziłam pół dnia i stwierdzam, że są na prawdę wygodne. Guma nie uciskała brzuszka i mimo, że rajstopy bardzo rozciągliwe (spokojnie zmieściłby się w nich brzuszek dwa razy większy niż mój obecny) to wgl się nie zsuwały, tylko przylegały do ciała tak jak należy. To wielki plus, ponieważ nie lubię, gdy ciągle muszę poprawiać rajstopy. Poza tym bardzo miłe w dotyku i przede wszystkim bardzo ciepłe :) Polecam :)















 sukienka- New Look
kolczyki- Bijou Brigitte
naszyjnik- C&A
bransoletki- Centro, Diva, Świat Spinek
sweter- New Yorker
rajstopy- Lida, kolor Jeans melanż
buty- CCC
kurtka- Bershka

4 komentarze:

  1. Oj Aniu, chyba wcześniej zostaniesz mamusią niż w maju. Brzuszek ogromny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Termin na 6 maja, więc niech niunia lepiej spokojnie sobie rośnie :)

      Usuń
  2. czy możesz mi napisać jaki kupiłaś rozmiar? bo ja waham się między 3 a 4. Sprzed ciąży zawsze nosilam 3- teraz jestem w 26 tygodniu i waże niecałe 70 kg- mam 164 wzrostu. Sklaniam się ku 4 bo nie chce zeby mnie cos cisnelo, ale z drugiej strony obawiam się, że będą się zwijały lub opadały

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem kup 3, ja też przed ciążą nosiłam 3, a ta 3 jest super i na prawdę te rajstopy są bardzo rozciągliwe. 4 moim zdaniem będzie Ci zdecydowanie za duża... ja obecnie jestem w 29 tygodniu. waga 88kg i wzrost 168cm, i te rajstopy trójki są dobrze dobrane, nawet mogłyby być ciut mniejsze, ale wiadomo brzusio rośnie, więc rozmiar w sumie idealny :)

      Tabela rozmiarów rajstop ciążowych Lida
      Rozmiar 2 3 4 5
      Wzrost (cm) 155-163 162-170 169-178 177-186

      Usuń