piątek, 22 sierpnia 2014

Ślub jak z bajki



Ślub w wieku 21 lat... Normalność czy Szaleństwo? Zdania są podzielone. Ona i On świeżo po szkole... tacy młodzi... bez stałej pracy... On myśli by iść na studia... ŚLUB TO ISTNE SZALEŃSTWO!, ale bardzo się kochają... mają na kim polegać...będzie gdzie mieszkać.... pracę się znajdzie.... TO MOŻE JEDNAK TO NORMALNE? Czas wszystko pokarze. Czasem warto zaryzykować. Z moim R znaliśmy się prawie 5 lat i nie mogliśmy bez siebie żyć. Dzięki wsparciu naszych rodziców wyprawiliśmy huczne wesele. Moja suknia ślubna była jak z bajki. Piękniejszej nie mogłam sobie wymarzyć. Fakt kosztowała majątek, bo ponad 4000zł, ale była tego warta. Czułam się w niej wyjątkowo.... jak księżniczka. Suknia miała mnóstwo warstw tiulu, diamenciki Swarovskiego, na wierzchu pokryta włoską koronką, a do tego ten cudny różowy pasek. Specjalnie na zamówienie miałam robione buty w tym samym kolorze i materiale co pas. Całość wyglądała bajecznie i co najważniejsze nie była przesłodzona. Suknię o dziwo wybrałam szybko. Pierwszy salon do którego weszłam i trzecia suknia którą przymierzyłam.Więcej nie chciałam. Ta była idealna. Mój R miał problem ze znalezieniem garnituru, ale w końcu się udało i dla niego dobrać idealny strój Pana Młodego. Zrezygnowaliśmy ze ślubnej kamizelki na rzecz muchy. To była wspaniała decyzja. Mojemu R bardzo pasowała, poza tym kamizelka to tylko dodatkowa warstwa, a w czerwcu bywa bardzo upalnie. I tak w koszuli i marynarce było wystarczająco gorąco. 

Ślub odbył się 21 czerwca 2014r. a oto kilka zdjęć:




 


 

 


 





suknia ślubna- MAXIMA kolekcja 2014/2015
obrączki- KRUK
pantofelki- Witt
kolczyki i wisiorek- Apart
 łańcuszek- Apart
bransoletka- YES
garnitur- Lancerto
koszula- Lancerto
pantofle- Lancerto
mucha- Lancerto
spinki do mankietów- Lancerto

5 komentarzy:

  1. Mimo, że nie lubię różowego muszę powiedzieć, że wyglądałaś przepięknie! Jestem zachwycona bukietem - mimo,że jest totalnie nie w moim stylu ;)

    Pozdrawiam serdecznie i w wolnej chwili zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Suknia piękna to prawda,chociaż moim zdaniem szaleństwem jest wydać na nią tyle kasy. Ślub w młodym wieku jeśli ludzie się kochają jest czymś pięknym :) jednak nie rozumiem braku pracy, mieszkania i planowania decyzji o wspólnym życiu. Moim zdaniem,aby takowe rozpocząć trzeba być samodzielnym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Praca jakaś tam była tylko, że bardziej dorywcza... ja miałam staż, on umowę na czas określony... Po ślubie właśnie bardzo dużo się zmieniło i teraz jest zupełnie inaczej, mamy stałą pracę, wijemy sobie gniazdko, a nawet spodziewamy się maleństwa :) Ślub wtedy to była nasza bardzo dobra decyzja :)

      Usuń
  3. Naprawdę piękna dekoracja kościoła na ślub. Suknia również robi wrażenie! Jak na tamte czasy to na pewno się wyróżniała. Pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń