poniedziałek, 28 marca 2016

Koronkowa sukienka z dżinsową kurteczką



My wypatrujemy kolejnych pięknych i słonecznych dni, które mam nadzieję, że będą nas rozpieszczać dzień po dniu, a wy zobaczcie jaki wiosenny komplet pojawił się w szafie Amelii.






Robiąc przegląd ciuszków Amelki stwierdziłam, że potrzebuje kupić jej coś na cieplejsze dni. Długo się nie zastanawiając wybrałam się z Mel na zakupy przed świętami. To był genialny pomysł, bo świąteczna pogoda była idealna na ubranie czegoś lżejszego.
Podczas zakupów na pierwszym planie stawiałam na wiosenną kurtkę i buciki, ale oczywiście musiała w ręce wpaść mi jakaś sukieneczka. Pomyślałam, że będzie idealnie pasować do katanki, którą dostała w prezencie od chrzestnej, więc od razu się skusiłam. Kurtkę w końcu kupiłam w Pepco, jest urocza, w kwiatki, ale nie jest do końca taka jaką chciałam. Szukałam czegoś w stylu skórki w kolorze beżowym, ale niestety nie znalazłam. Buciki wybrałam adidaski Nike. Pewnie niedługo pojawi się post z jakiegoś spacerku to zobaczycie kurtkę i buciki. A na razie popatrzcie na małą modelkę.
Zdjęcia robione tydzień przed świętami, aktualnie Meluś ma obciętą grzywkę. To już 5 raz jak była u fryzjera.



















sukienka- F&F
katana- George
rajstopy-YOUNG DIMENSION
buciki- M&Co
komplet biżuterii- TXM textilmarket

2 komentarze: