sobota, 13 września 2014

Długa turkusowa suknia



Hej:)

Nie dawno pisałam już o tym jak bardzo podobają mi się długie sukienki i spódnice. Jestem nimi wprost zauroczona. Sezon na letnie ciuchy wprawdzie powoli się kończy, ale chciałabym dziś zaprezentować Wam sukienkę, którą pożyczyła mi moja przyjaciółka P. Wykonana z bardzo miłego bawełnianego materiału. Ozdobny kołnierzyk z koralików sprawia, że nie trzeba zakładać naszyjnika. Taka lekka i zwiewna sukienka Maxi. I ten kolor <3 . Oceńcie sami.




sukienka - C&A

1 komentarz:

  1. Fenomenalna kreacja zachwycił mnie zwłaszcza kolor tej sukni. Moja ulubiona długa czarna sukienka posiada podobną długość. Lubię zakładać ją zarówno na oficjalne wyjścia, jak i mniej zobowiązujące spotkania. Czerń jest w końcu bardzo uniwersalna i asekuracyjna.:)

    OdpowiedzUsuń