wtorek, 7 października 2014

Dwie kreski



Kochani!!!
Dawno mnie tu nie było z kilku powodów, ale najważniejszy był taki, że musiałam wszystko sobie poukładać w głowie. Niedawno dowiedziałam się, że JESTEM W CIĄŻY :)

Zaskoczenie, radość i łzy towarzyszyły mi przy trzymaniu testu ciążowego. Następnego dnia na wizycie lekarz wszystko potwierdził. Obecnie jestem w 10 tygodniu ciąży, a maleństwo ma już ponad 3 cm. Postanowiłam, że na blogu oprócz mody plus size będę dodawać posty dotyczące dziecięcej mody. Będę załączać zdjęcia rzeczy, które kupiłam/ dostałam dla maleństwa. W większości zapewne będą to ciuszki. A gdy Dzidziuś się urodzi będę wstawiać jego zdjęcia w tych rzeczach. Od dziś również mała zmiana w nazwie mojego bloga od teraz zamiast Andzilotka- MODA PLUS SIZE będzie się nazywać Andzilotka- MODA PLUS SIZE + Dziecko.

Miłego czytania! :)

sukienka- Atmosphere

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz