niedziela, 22 lutego 2015

Kurtka 2 w 1 z Bershka

Jak łatwo można zmienić kurtkę zimową w wiosenną.
Zobaczcie :)







Witajcie :)

Wczoraj u nas była tak piękna pogoda, że aż szkoda by było nie iść na spacer. Nawet mojego R nie musiałam namawiać, bo w sumie sam zaproponował byśmy wyszli trochę pochodzić.
Oczywiście nie mogło zabraknąć aparatu, dzięki niemu mogę pokazać Wam kilkanaście zdjęć.

Najbardziej podoba mi się to, że w końcu mogłam odpiąć futrzaną podpinkę z mojej kurtki.

Już raczej tego futerka nie przypnę, bo teraz ta kurtka zrobiła się taka lekka i wiosenna. Z futrem już trochę mi było za gorąco. Cieszę się, że kupiłam taką 2 w 1. Jest idealna zwłaszcza na ciążę. Kupiłam ją praktycznie w połowie jesieni. Mimo powiększającego się brzuszka kurtka cały czas była dobra. Jeszcze się w nią spokojnie dopięłam, ale jednak zdecydowanie lepiej mi się teraz ją nosi bez futrzanej podpinki.
Dobrze, że nie muszę teraz chodzić po sklepach i szukać wiosennej kurtki, zwłaszcza, że u nas praktycznie nie ma sklepu z ubraniami ciążowymi. W sklepach w galerii czasem nawet największy rozmiar nie pasuje mi ze względu na brzusio. A jeśli chodzi o zamawianie ciuchów przez internet bez przymierzenia jest jak los na loterii, można nie trafić ze swoim numerkiem rozmiaru. Tą kurteczkę spokojnie ponoszę jeszcze całą wiosnę.
Zimową wersję tej kurtki możecie zobaczyć TUTAJ , gdzie mam zrobione w niej zdjęcia w grudniu.





















 kurtka- Bershka
sweterek- C&A
bluzka- Chiński Market
legginsy- WINI STAR
buty- Biedronka :)
torebka- Cropp
chustka- House
bransoletka- Centro
okulary- Solano

1 komentarz: