niedziela, 18 stycznia 2015

Klub Ekspertek na ofeminin.pl , Perfekcyjna skóra nawet przy największym zbliżeniu- krem i serum Skin Perfection


 

Witajcie Kochani!

Dziś chciałabym Wam napisać o super stronie dla kobiet, która jest bardzo bogata w różnorodne informacje. Między innymi Moda, Uroda, Gwiazdy, Kuchnia i wiele, wiele więcej. Zobaczcie sami i kliknijcie TUTAJ . Na stronie można się także zarejestrować i zalogować do Klubu Ekspertek. Dzięki temu będziecie mieli okazje brać udział w różnych konkursach lub testowaniu produktów. Dodatkowo można oceniać i dodawaj produkty w serwisie. Ja już od jakiegoś czasu tam jestem (mój profil: sweetasna0608) i zaglądam praktycznie codziennie. Dołączcie do Klubu tak jak ja i wspólnie zbudujmy wielką bazę recenzji.

Ostatnio dostałam się do testowania kosmetyków L'OREAL PARIS Perfekcyjna skóra nawet przy największym zbliżeniu- krem i serum Skin Perfection. Wziełam udział wraz z przyjaciółką i ona również otrzymała zestaw do testowania dla siebie. Kosmetyki przyniósł kurier ekspresowo, więc zabrałam się od razu do testowania.
I... jestem zachwycona! Nie myślałam, że aż tak te produkty przypadną mi do gustu. Początkowo zastanawiałam się, czy krem i serum Skin Perfection będzie odpowiednim produktem dla mojej skóry, ponieważ mam 22 lata, a na opakowaniu pisało, że przeznaczone dla osób około 30. Ale jak najbardziej nadaje się i to jeszcze jak! Wprawdzie problemów większych ze zmarszczkami nie mam, ale na brak nawilżenia ciągle narzekałam, a tu proszę idealne kosmetyki dla mnie. Krem super się rozprowadza po twarzy i szybko się wchłania, pozostawiając po sobie skórę nawilżoną i przede wszystkim nie tłustą. Na prawdę poprawia elastyczność skóry, dlatego zaczęłam smarować kremem również szyję oraz dekolt. Miałam problem również z porami, a już po tak krótkim stosowaniu zauważyłam, że stały się mniej widoczne. Bardzo polubiłam też serum Skin Perfection, zaczęłam go używać jako bazę pod podkład. Wyrównuje koloryt skóry oraz lekko ją rozświetla, bardzo dobrze współpracuje z moim podkładem. Nie czuje, że mam "maskę" tylko czuję taką naturalną, piękną skórę. W skali od 1 do 5 oceniam na 5! Polecam każdej kobiecie bez względu na wiek.

Zapraszam na stronę Ofeminin.pl Klik
oraz na ich profil na facebooku  Klik

A oto kosmetyki, które dostałam:













 krem i serum Skin Perfection L'OREAL PARIS cena zestawu około 58zł


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz