poniedziałek, 26 stycznia 2015

Rajstopy ciążowe Lida-inspired by women.

   Dziś do moich drzwi zapukał listonosz i przyniósł mi wyczekiwaną paczuszkę od LIDA - Producent Rajstop. W środku znajdowały się trzy pary rajstop. Jestem bardzo szczęśliwa, bo dostałam akurat rajstopy dla kobiet w ciąży :)





Witajcie!

Może powiem Wam coś o firmie Lida. Swoją działalność rozpoczęli w roku 1990. Więc przez tyle lat ugruntowali swoją pozycję na rynku tekstylnym jako ceniony producent rajstop. Przyznam szczerze, że o tej firmie już słyszałam, ale do tej pory nie miałam jakoś okazji wypróbować żadnego z ich produktu. Ich asortyment jest wysokiej jakości oraz mają konkurencyjne ceny, wiec szkoda, że dopiero teraz będę testować na własnej skórze ich rajstopy. W swojej ofercie posiadają szeroką gamę rajstop oraz innych wyrobów pończoszniczych nie tylko dla kobiet, ale również można znaleźć coś dla panów. Bardzo podoba mi się to, że produkują rajstopy dla kobiet o większych rozmiarach, oraz dla kobiet w ciąży. Sama po sobie wiem, jak ciężko dobrać coś odpowiedniego dla siebie, zwłaszcza, gdy kilogramów trochę przybyło.... już w zwykłe rajstopy się nie mieszczę, a nawet jak kupie niby największe ze zwykłej rozmiarówki to wszystko mi się opina no i nie wygodnie jest w brzuch, wtedy najlepsze są rajstopy przeznaczone dla kobiet w ciąży, ale takie też nie łatwo mi znaleźć, trzeba trochę polatać po sklepach, bądź poszukać na internecie. Teraz już będę wiedzieć, gdzie szukać fajnych rajstop ciążowych. Ich kolekcje można nabyć w sklepach na terenie całej Polski i Europy, a jeśli w waszych sklepach nie możecie znaleźć to zapraszam na stronę http://lida.com.pl/, gdzie możecie zamówić bezpośrednio od nich.


Od firmy Lida otrzymałam rajstopy ciążowe z kolekcji  MATERNITY.
Po kolei chciałabym Wam je zaprezentować. Na razie tylko zwykłe zdjęcia produktu i moje opinie takie na "pierwszy rzut oka", ale już w weekend planuję sesję, gdzie będę miała ubrane któreś z rajstop (a może uda mi się stworzyć kilka stylizacji z użyciem wszystkich, jeszcze nad tym myślę.) i wtedy napiszę Wam jak moim zdaniem się noszą.


ART. 240 15 den (lycra) http://lida.com.pl/portfolio/art-240-15-den-lycra/

Rajstopy dla kobiet w ciąży z półokrągłym wyprofilowanym klinem z przodu bez pionowego szwu i bezuciskową, wysoko umieszczoną gumą zapewnią komfort i elegancję w każdym dniu ciąży.
Rajstopy są cienkie przejrzyste z dodatkiem włókna elastanu dającego delikatny efekt relaksacyjny i masujący.
Dostępne w rozmiarze 2, 3, 4, 5, w kolorach: biały, écru, beż jasny, średni i ciemny, vison, gazela, stalowy, grafit i czarny.





Otrzymałam w kolorze beż średni. Kolor wydawał mi się przez opakowanie, że będzie dość ciemny, ale w rzeczywistości ma bardzo ładny, naturalny odcień, co widać na ostatnim zdjęciu. Właśnie takie lubię, wyglądają jak naturalna opalenizna. Poza tym rajstopy są bardzo elastyczne, oraz wydaje mi się, że fajnie się rozciągają w części wyznaczonej na brzuch. Pas jest dość wysoki, więc myślę, że będzie zakrywać cały brzuszek, co jest wielką zaletą, ponieważ niektóre rajstopy kończą się na połowie brzucha i wbijają się, co prowadzi do bardzo nieprzyjemnego uczucia oraz nieestetycznego wyglądu, gdy tworzy się taka jakby fałdka, kiedy brzuszek ciążowy powinien być idealnie okrągły. Już nie mogę się doczekać kiedy je ubiorę i to sprawdzę :)

ART. 241 15 den (lycra) http://lida.com.pl/portfolio/art-241-15-den-lycra/

Rajstopy Sunny Maternity 15 den (pod brzuch) – ta szczególna konstrukcja pozwala czuć się komfortowo mamie, nosząc wszelkiego rodzaju odzież wierzchnią na różne sposoby.
Rajstopy są cienkie, przejrzyste z dodatkiem włókna elastanu dającego delikanty efekt relaksacyjny i masujący.
Dostępne w rozmiarze 2, 3, 4, 5, w kolorach: beż jasny i średni, czarny.





Jeszcze takich nie widziałam! Genialne! Pewnie są bardzo wygodne, ponieważ są skonstruowane do noszenia ich pod brzuchem. Super, ponieważ nie zależnie w którym się jest miesiącu ciąży to można spokojnie je ubrać i nie martwić się czy nie będzie obciskać brzuszka. Dodatkowo gdy ubierze się dopasowaną bluzkę to nie będzie widać gumki od rajstop, ponieważ będzie schowana pod brzuchem, bardzo fajne rozwiązanie. Otrzymałam kolor średni beż. I tak jak w poprzednich rajstopach pomyślałam przez chwilę czy nie będą za ciemne, ale tak jak tamte mają idealny odcień.

ART. 420 180 den (bawełna) http://lida.com.pl/portfolio/art-420-180-den-bawelna/

Rajstopy bawełniane dla kobiet w ciąży z półokrągłym klinem z przodu bez pionowego szwu i bezuciskową, wysoko umieszczoną gumą zapewnią komfort i elegancję w każdym dniu ciąży.
Rajstopy są ciepłe, kryjące i bardzo trwałe.
Dostępne w rozmiarze 2, 3, 4, w kolorach: grafit, czarny, melanż, jeans.




Moje marzenie się spełniło! Szukałam grubych, takich na zimę rajstop i nie znalazłam, a dziś same do mnie przyszły :) i to jeszcze w jakim boskim kolorze. Jeans melanż. Wyglądają jak dżinsy. Są bardzo ciepłe bo mają aż 180 den. Będą super wyglądać z dłuższą tuniką tylko hmmmmm czy ja jakąś taką mam... ;) do weekendu coś się znajdzie. Te rajstopy tak jak te pierwsze mają rozciągliwy pas na brzuchu, przez co są stworzone dla kobiet w ciąży. Już widzę jakie będą wygodne, ponieważ są bardzo miłe w dotyku.



Już za parę dni będziecie mogli zobaczyć zdjęcia z sesji, na której będę miała na sobie któreś z wyżej wymienionych rajstop. Być może uda mi się stworzyć trzy różne stylizacje, w każdych z tych rajstop, ale jeszcze muszę dopracować ten pomysł :) Do zobaczenia już wkrótce! :)

Zachęcam do polubienia fanpage na Facebooku rajstop Lida TUTAJ 
oraz do zaglądania na ich stronę internetową TUTAJ









4 komentarze:

  1. Dostałam dziś podobną paczuszkę. ;) Fajne są! ;) Też jedne bardzo grube, bambusowe, chyba tych najbardziej ciekawa jestem.

    OdpowiedzUsuń
  2. jak mozna dostac takie rajstopki?

    OdpowiedzUsuń
  3. jak mozna dostac takie rajstopki?

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie poznam opinię innych mam na ten temat :)

    OdpowiedzUsuń