sobota, 3 stycznia 2015

Wyprzedaże ciuszków dla dzieci

SALE, SALE, SALE <3
Wszędzie wyprzedaże!
Sprawdźcie gdzie, co i za ile można kupić taniej :)






 Styczeń jest zazwyczaj miesiącem wielkich, zimowych wyprzedaży. Sklepy oprócz ciuchów i akcesoriów dla dorosłych wyprzedają również ciuszki dla dzieci. Wszędzie kuszą swoimi czerwonymi cenami. To dobra okazja by kupić coś po mocno obniżonej cenie. Jeszcze nie zdążyłam nic upolować dla siebie, ale dla mojego Maleństwa zdążyłam już coś niecoś kupić i chciałabym Wam dziś to zaprezentować :)

*Pierwszy sklep, który mocno mnie zaskoczył cenami to KiK.
Szczerze, to za używane ciuszki często więcej płaciłam, niż za takie ładne i nowe.


Bardzo praktyczna koszulka i przeceniona z 16,99zł na 2,00zł. 
Kupiłam 4 szt. różnych rozmiarów od razu.


Krótkie spodenki przecenione z 16,99zł na 2,00zł.


Podobne do poprzednich tylko troszkę inny wzór i rozmiar.
Przecenione z 16,99zł na 2,00zł.


Krótkie spodenki na odpinanych szelkach.
Przecenione z 21,99zł na 2,00zł.


Bluzeczka przeceniona z 16,99zł na 2,00zł.


*Drugi sklep do którego lubię zaglądać to Pepco, a oto co kupiłam:



 Spodenki przecenione z 9,99zł na 4,99zł


 Spodenki przecenione z 7,99zł na 4,99zł





Kolorowe Body z długim rękawkiem przecenione z 12,99zł na 5,99zł



Śpioszek ze śliniakiem przeceniony z 19,99zł na 9,99zł

*Następny sklep to 5.10.15, było bardzo dużo fajnych, mocno przecenionych ciuszków, ale wybrałam tylko te:




Milusia bluza przeceniona z 49,99zł na 14,99zł




 Komplet koszulka z czapeczką przeceniona z 34,99zł na 10,49zł

*Kolejny i na dziś ostatni sklep to Tesco z firmą F&F Baby.


 5 śliniaków przecenionych z 22,00zł na 13,20zł


Śpiworek przeceniony z 79,00zł na 47,40 zł


Pieluszki przecenione z 34,00 zł na 10,20 zł

4 komentarze:

  1. Bo KIK kochana to niemiecki sklep i dlatego są tanie rzeczy i dobre gatunkowo

    OdpowiedzUsuń
  2. Mogłabyś mi napisać gdzie w Gorzowie jest ten sklep ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. KiK znajduje się w Nova Parku koło Piotra i Pawła :)

      Usuń