czwartek, 1 stycznia 2015

Podsumowanie Roku 2014

 

 Witam wszystkich bardzo serdecznie w tym Nowym Roku.

Miniony rok był dla mnie bardzo przebojowy. Porzucenie studium farmaceutycznego, ścięcie długich włosów, ciągła zmiana pracy, ślub oraz wiadomość o ciąży. Jednak mimo wszystko będę rok 2014 wspominać jak najlepiej. Uważam, że to był mój najlepiej spędzony czas. A co najważniejsze żadnej z chwil nie żałuję :)

Dziś chciałabym jeszcze podsumować mojego bloga.
*Tematyka z początku miała być tylko modowa, ale teraz dorzucam różne inne wątki, mam nadzieję, że powiedzenie "Jak coś jest do wszystkiego to jest do niczego." w tym przypadku się nie sprawdzi :)
*Blog założyłam w sierpniu 2014r.
*Napisałam 23 posty.
*Łączna liczba wyświetleń jakie do tej pory uzyskałam to 2 420.
Polska
2130
Niemcy
88
Stany Zjednoczone
71
Wielka Brytania
61
Indonezja
27
Bangladesz
16
Holandia
12
Francja
10
Belgia
3
Norwegia
2
 *Największą popularnością cieszył się wpis "Wielka wyprzedaż w sklepie Rossmann" klik
 *Kolejne 3 wpisy, które również Was bardzo zaciekawiły to:
"Złota Jesień" klik
"legginsy zamiast dżinsów" klik
"Ogrodniczki dla chłopca i dziewczynki" klik

Dziękuję, że tu zaglądacie.
Dziękuję również za wszelkie komentarze i oczywiście za polubienie mojego profilu na Facebooku klik .
Ze swojej strony obiecuję, że dalej będę prowadzić bloga i starać się pisać jak najczęściej.
POZDRAWIAM GORĄCO :*

Zdjęcia z wiosny:










kurtka- C&A
top-C&A
koszulka- ?
naszyjnik- C&A
spodnie- C&A
buty- Reebok easytone



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz