środa, 6 maja 2015

Sukieneczka next oraz bolerko bambini- słodki zestaw dla małej księżniczki




Słodziutka Amelka w prześlicznej sukieneczce, zobaczcie sami :)




Oszalałam na puncie mojej księżniczki i koloru różowego. A jeśli połączyć to wszystko razem to już totalna słodycz. Możecie sobie wyobrazić, że gdy tylko szłam na zakupy wypatrywałam różowiutkich ciuszków. Body, spodenki, kaftaniki, śpiochy... wszystko musiało być cukierkowe. Oczywiście obowiązkowo w wyprawce musiały znaleźć się też sukieneczki w wiadomym kolorze.
Tą sukieneczką totalnie się zauroczyłam. Bardzo spodobał mi się jej dół z falbankami oraz śliczne guziczki z tyłu. Jak na ubranko dla niemowlaka łatwo je się zakłada oraz ściąga. Fajne jest to, że nie jest dopasowana, to duży plus jeśli chodzi o wygodę dla dziecka, ale jeśli chodzi o wygląd to troszkę workowata. Założyłam jej więc bolerko, teraz to zestaw idealny i kryje tą niedoskonałość.











sukieneczka- Next
bolerko- bambini

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz