wtorek, 21 października 2014

Złota Jesień



Hej:)

Pogoda ciągle w kratkę. Jak to w sumie zawsze jesienią bywa. Gdy świeciło piękne słońce to ja akurat byłam zajęta i nie mogłam wyskoczyć porobić ładnych zdjęć na bloga. Dziś miałam trochę czasu. Słońca jako takiego nie było, ale przynajmniej nie padało, więc wybrałam się z moim R na szybki spacer. Szybki, bo mimo, że ja miałam chwilę, to mój mężuś do pracy na drugą zmianę musiał się szykować. Na szczęście ze wszystkim zdążyliśmy. Trochę zimno było. Dobrze, że spacer był bardzo krótki, bo w przeciwnym razie chyba bym zamarzła. Moja sukienka jest dosyć ciepła, taka akurat na jesień, ale rajstopy stanowczo ubrałam za cienkie. Muszę zainwestować w jakieś grubsze.

Zobaczcie dzisiejsze zdjęcia:













 

 sukienka- DOROTHY PERKINS
kurtka- C&A
rajstopy- Gatta
botki- CCC
kolczyki i wisiorek- kryształki Svarowskiego (prezent od przyjaciółki P)
bransoletki- Centro




1 komentarz: