środa, 15 października 2014

Ogrodniczki dla chłopca i dziewczynki




Mimo, że to dopiero początek mojej ciąży to już spotkałam się z ofiarnością moich bliskich, którzy dają mi ubranka dla maleństwa. Jedni kupują w sklepie, drudzy ofiarowują cudne ciuszki po swoich maluchach. Za wszystkie jestem bardzo wdzięczna. Wiadomo, że dziecko szybko rośnie i pewnie we wszystko nie zdążę go ubrać, dlatego pomyślałam, że co jakiś czas dodam jakąś stylizację. Ciuszków mam na prawdę sporo, a kolekcja wciąż się powiększa. Sama często nie mogę się powstrzymać przed kupnem jakiejś cudowności, która akurat wpadła mi w oko. Już nie wiem gdzie to wszystko układać, nie mogę się doczekać, kiedy będzie gotowy pokoik dla maleństwa, wtedy wszystko wyląduje tam, a narazie musi cisnąć się z moimi ciuchami. Mam ubranka zarówno dla chłopca jak i dla dziewczynki. Dzisiejsza stylizacja będzie dla dzieci na rozmiar  0-3 miesiące. Od mojej bratowej A otrzymałam śliczne ogrodniczki, które dziś Wam zaprezentuje. Ciekawe czy zdążę je ubrać mojemu dziecku, czy jednak zdąży z nich wyrosnąć. Teraz zobaczcie moje obie stylizacje i oceńcie która lepsza :)

W roli głównej beżowe ogrodniczki.



ogrodniczki- next 
body- ?
bluzka- ?
sweterek- MARKS & SPENCER
czapeczka- next
buciki-Bhs


ogrodniczki- NEXT
body- early days
bluzka- early days
bolerko- bluezoo
czapka- H&M
buciki-?


1 komentarz:

  1. No to masz naprawdę wielki wybór:)
    Z pozdrowieniami dla malutkiego Bobaska:*

    OdpowiedzUsuń