wtorek, 16 lutego 2016

Chmurka w kropeczki z kokardką


Poduszka- do czego może służyć?
pierwsza myśl "do spania" , ale czy tylko?





Zamarzyło mi się kupić Amelce poduszkę chmurkę. Przejrzałam mnóstwo stron, które oferowały swoje produkty Hand Made w różnych wzorach i kolorach, ale najbardziej spodobała mi się chmurka w "Pastelove Kreacje - Pracownia. Dekoracje Pokoju Dziecięcego." (TUTAJ). W sumie nie tylko chmurka mi się spodobała, ale w planach na razie była tylko ona. Podusia przybyła wczoraj i to w ekspresowym tempie.

Moje pierwsze wrażenia:
-wysokiej jakości bawełna,
-staranne wykonanie,
-bezpiecznie przyszyty znaczek hand made
-będzie pasować do Amelki pokoiku.

Wrażenia Amci:
-oooo coś nowego zjem to,
-ta kokardka musi znaleźć się w mojej buzi,
-trzeba sprawdzić czy to da rade przytulić, tak da rade, to teraz to ugryzę,
-może jednak uda mi się całą kokardkę włożyć do buzi,
-a co to za guziczek (hand made) muszę to oderwać (nie dała rady, za mocno przyszyte),
-nogi nogi zjem je.... :)
i tak oto wszystko zostało obślinione, wiec zdjęcia mogłam zrobić dopiero dzisiaj, jak podusia wyschła. Dziś już nie było fazy na ślinienie, bo oglądała książeczki (to one padły ofiarą ślinianek) :)
Rosną kolejne zębiska, więc znów wszystko ląduje w buzi.

Jeszcze parę słów na temat podusi . Jest tak śliczna, że może stać się ciekawą dekoracją dziecięcego pokoiku. Oczywiście sprawdzi się też jako normalna poduszka do spania (dowód na zdjęciach na dole). Jeśli dziecku przeszkadzałaby kokardka lub haft można obrócić chmurkę na drugą stronę. A długie nogi? To zaleta. Mogą służyć do przytulenia.

Polecam Pastelove Kreacje - Pracownia. Dekoracje Pokoju Dziecięcego.
Zachęcam do zakupów oraz do like'owania ich strony.





Czytanie do podusi nabiera nowego znaczenia :)










Po takich szaleństwach w końcu musiał nastać sen :)


 

podusia- Pastelove Kreacje - Pracownia. Dekoracje Pokoju Dziecięcego. KLIK
kocyk- F&F
body- Cool Club
sukienka- CHEROKEE
rajstopy- YOUNG DIMENSION
naszyjnik- Bijou Brigitte
opaska- Tutaj
smoczek- Lovi

1 komentarz: