poniedziałek, 8 lutego 2016

Mała dama- biżuteria Bijou Brigitte





Moja mała strojnisia. Zawsze gdy wybieram dodatki, które mam ubrać, to Amelka w tym czasie grzebie w mojej szkatułce......





Moja mała strojnisia. Zawsze gdy wybieram dodatki, które mam ubrać, to Amelka w tym czasie grzebie w mojej szkatułce. Robi to nad wyraz delikatnie i nie zawsze ląduje wszystko w buzi. Ostatnio chodząc z Mesią po galerii handlowej i szukając dla siebie kolczyków zaszłam do sklepu Bijou Brigitte. Wyobraźcie sobie jak jej oczka wszędzie latały. Tyle błyskotek na raz. Rozejrzałam się i pewien regał przypadł mi do gustu. Nawet nie wiedziałam, że mają tam dział dziecięcy. I wtedy to dopiero mi oczy wychodziły na wierzch jakie tam są śliczności. Postanowiłam jej kupić coś ładnego. Kupiłam piękny naszyjnik z bransoletką. Następnego dnia nie mogłam się powstrzymać i znów tam poszłyśmy i kupiłam jej gumeczki i spinki, ale o tym napiszę kiedy indziej. Muszę pomyśleć nad kupnej szkatułki dla niej, bo powoli zbiera jej się mała kolekcja różnych dodatków, zwłaszcza do włosów :)

P.S. Oczywiście dla siebie nie znalazłam kolczyków :)















gumki do włosów- Bijou Brigitte
opaska- moja, do kupienia TUTAJ 
naszyjnik- Bijou Brigitte
bransoletka- Bijou Brigitte
body- Reserved Kids
spódniczka- Pepco
buciki- REN BUT

2 komentarze:

  1. Przepiękna! Ciesze się że wróciłaś do NAS :) Mój blog Ma i Bla przy okazji zapraszam do siebie na CANDY :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się cieszę :) i nadrabiam zaległości :p

      Usuń