wtorek, 28 października 2014

Cieplutki polarek dla chłopca

 


Ciepły, ładny i praktyczny polarek dla chłopca. Bardzo mi się podoba. Jest taki miły w dotyku. Dostałam go od mojej bratowej A. Dobrałam do tego dżinsy i koszulkę typową dla chłopca. Koszulka jest genialna! Nadruk aparatu bardzo pasuje do naszej rodzinki. Wraz z moim mężem uwielbiamy robić zdjęcia. Może nasze dziecko również będzie chciało wsiąść aparat w swoje ręce , a kto wie.... może zostanie nawet profesjonalnym fotografem. Jejku ale wybiegam w przyszłość :)
No to czas na teraźniejszość. Zobaczcie dzisiejszą stylizację. Już drugą dzisiaj. Pierwsza była dla dziewczynki (pisałam o niej tutaj: http://andzilotka.blogspot.com/2014/10/sweterek-z-myszka-dla-dziewczynki.html ) a teraz dla chłopca. Rozmiar wszystkiego 3-6 miesięcy.






bluza- little bundle
koszulka- George
dżinsy- ?

1 komentarz: