poniedziałek, 13 października 2014

Sukienka na wesele dla ciężarnej

 


Jakiś czas temu dostaliśmy zaproszenie na wesele. Oprócz myślenia o tym co damy na prezent myśleliśmy również o tym w co się ubierzemy, w sumie to ja miałam taki dylemat. Mój R nie miał za dużego problemu, bo garnitur ma praktycznie jeszcze nowy z naszego wesela, a koszula i krawat to jak się nie kupi to weźmie z szafy. Ja nie mogłam tak zrobić, gdyż albo już się w coś nie mieszczę, albo po prostu byłam w jakiejś sukience dwa razy i nie chcę znów się w niej pokazać. Wesele miało się odbyć pod koniec września, więc chciałam jak najszybciej, jeszcze w wakacje kupić jakąś wygodną, jasną sukienkę. Po zakończeniu sezonu letniego ciężko byłoby mi znaleźć wymarzoną sukienkę i to jeszcze w moim rozmiarze. Praktycznie w lipcu moja sukienka wisiała już w szafie i oczekiwała na wesele. Bardzo się cieszę, że kupiłam taka luźną i zwiewną. Jeszcze wtedy nie wiedziałam, że jestem w ciąży, gdybym kupiła dopasowaną na zamek, to we wrześniu już na pewno bym się w nią nie zmieściła. Chyba miałam jakieś przeczucia :-D Dla mojego R jednak kupiliśmy koszulę i to w idealnym odcieniu pasującym do mojej sukienki, a krawat pożyczyliśmy od mojego taty. Zobaczcie sami jak to wszystko wyglądało.





sukienka- Only
marynarka-New Yorker
buty- Deichmann

1 komentarz:

  1. Najważniejsze, żeby sukieneczka była wygodna. Eh, aż przypomniało mi się weselisko mojego brata. Grał tam wspaniały DJ na wesele, praktycznie całą noc spędziłam na parkiecie.

    OdpowiedzUsuń